CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 29, 2010

Double Wedding!!!



All My Dearest Family ;p

Wah..ni la hari yg sangat² aku tunggu nak tiba 21 Nov 2010..hihi..Majlis Perkahwinan Adik & Abang aku sekaligus..tahun 2010 ni mencatat sejarah baru bagi adik & abang aku bergelar sebagai isteri & suami kepada pasangan masing²..Penat sangat nguruskan kenduri ari tuh..tapi paling penat mestilah Mama aku kan..Adik aku bernikah ngan org Kelantan Muhammad Amran namanya..opss nama adik aku plak Siti Shaznina..Abg aku yg bernama Zahrilizam plak nikah ngan orang sekampung kami jer merangkap kawan aku masa sekolah rendah dulu..namanya Siti Soleha dan sekarang telah menjadi Kak Teh ku..cite sket la pasal kenduri hari tu..kenduri berjalan dengan lancar Alhamdulillah..suamiku Aneep menjadi Photographer utama untuk Majlis Adik aku..walaupun Amatur tapi hasil gambar boleh tahan la jugak(cayalah B!)..Auni tido sepanjang majlis sampai la petang baru bangun(sajer je suh mama dia wat keje banyak..uwaaa), abang aku berarak dari umah wife dia tapi lambat smpai walaupun dekat ajer hingga menyebabkan org kelantan dh panas punggung (sabar na org klate),naik pelamin sekali 4 orang(sib baik tak roboh..hihi),

mereka berempat di pelaminan...
ramai jugak sedara mara sebelah arwah ayah datang(sangat appreciate),Paklang Janggut pun datang menyebabkan air mata hampir menitis kerana teringat sangat Arwah Ayah.thanks my dear friend Ami Amwirah dan suami yg datang..my Family in Law..saudara mara serta org² kampung yg best..hehe..xde ape sangat nk cite jom kita tgk gambar sekitar majlis tu nak..

kami 6 beradik..sorang kakak aku dah arwah..yang kahwin tudung pink ngan baju putih tuh..sorang je lagi lum kawin abg aku baju biru muda itu..cepat la ngah!

mama susah sangat nk amek gambar ari tuh coz sangat busy lorr..

aku letak lagi gambar yg ada Mama..luv u mom :D

yang kiri tu abang aku n kanan tu adik ipar aku.."aku terima nikahnye"....

family aku ngan pengantin..

family mertuaku..thanks sudi datang..Auni(dak kecik baju kurung wakil mama & papa eh)..

pengantin berarak ke rumah..

me & Auni...

sekian jer utk kali ni..nanti update lagi yer..selamat membaca..


1 comment:

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

mekaceh sume yg attend wedding kami...
to sume yg bersusah payah... makaceh benbanyak :) love u all :)