CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

Gift for Aneep..17th Nov 2010..

Korang nk tau tak ape yg aku beli as present sempena birthday suami aku yg ke 26 hari tuh?? Mcm yg aku tulis dalam Entry sebelum ni kan aku tak sabar nk bagi T-Shirt One Peace tu kan..so aku beli la hadiah lain untuk bagi masa birthday dia ari tuh..aku bagi Pen Sheaffer (engrave nama dia) ngan Diari Twenty Eleven..Mak dia (My mom In Law) bagi seluar Seed n Adik dia Fatin Izzati (Sis In Law) bagi T-Shirt yg cun from John Master..Beday dia jatuh pada hari raya Haji so raya Haji kat rumah mertua,mak mertua pun masak lodeh sempena hari itu..jom layan.. hiks ;p
Diari 2011

Pen Sheaffer (fountain with engraving HANIF 26th Birthday)

John Master T-Shirt

Seed's Work Trousers

p/s: itu ajer yg aneep dapat 4 dis year..syukran katanya..hihi..