CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 30, 2010

New Shoe for Auni!


wah mengepost saje aku ari ni..bos takde..keje pun takde sangat..so mengambil kesempatan lorr..kat atas ni gambar kasut Auni yang baru saje dibeli pada minggu lepas..tragedi beli kasut ni sbb dia suke sgt pakai kasut sepupu dia yg sama camni..tgk gambar kat bawah ni..

ni la kasut sepupu dia si Alin..dah wat cam rete dia dah..hehe..

cari punye cari saiz dia xde utk jenis kasut ni yg kt pasar malam..sekali gi jalan kat The Mines masuk kedai CROCS..ada saiz la pulak..try² pakaikan terus si kecik tu larik..ish ish..so daddy bayar je la..kekeke..melayang RM 69.90..
saje je aku nk letak gambar koleksi kasut² yg Auni ade..layan je la ekk..


hadiah birthday yang Pertama dari Paklong & Maklong dia..

dibeli oleh mama ngan papa dia..

kasut Alin dh tak muat bagi Auni plak..ada lagi 1 pun sama gak..gmbr kt bawah plak...

ha ni la..kasut Alin lagi satu..hihi..

kasut pertama dia..pre-walker..dah burukss..

kasut ni dibagi oleh Kak Rin (Officemate) merangkap ibu Mira iaitu kawan Auni..
fatin izzati(ucu Auni) yang bagi..nie bile jalan ada bunyi tuh..nyet nyet nyet..

papa dia belikan..first kasut mahal yg Auni dapat


.
dan ini khas untuk semua..kasut dalam rumah..hihi..

sekian untuk kali ni..jumpe next time...

p/s: ada lagi satu kasut yg kak wahida bagi..nanti upload yer..

3 comments:

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

ahahaha...manyak giler koleksi kasut auni..kalah maksu..hiks :p

ady said...

kecik2 dah melambak2 kasut hehe..

~suHaNa~ said...

banyak yg org bagi je la mak su n adi..hehe