CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 3, 2010

Girl's Party..hihi...

Uishh tajuk cam ape je kan..hehe..bukan nyer parti liar la,cuma majlis persaraan Pengerusi Puspanita JKDM..Majlis Budimu Segunung Intan telah diadakan di ofis aku tengah hari tadi..walaupun aku blum lagi menjadi Ahli tetapi aku turut menjoinkan diri..hihi..pasni aku hantar la borang ahli tu tau.

Hari ni kan Jumaat so,majlis bermula pukul 12.00 tgh hari..sambil menunggu ketibaan V.I.P ape lagi takde keroje lain..memposing je la keje aku ngan sahabat²ku..hihi..

ni la aku..huhu..

ini rabiahtul @ b

kak linda..awww..alamak sape plak nyebuk kt blkg tuh..haha

Aimi mom to be..;p



mereka bedua tak dapat dipisahkan..kak wahida n kak rin..hihihi..jgn mara aa..org lain sume begambar sensorg..saje je letak gmbr ni (kongsi)..comeyyy..


ni la Datin yang dirai tadi..dia sebak time berucap..maklumlah perpisahan kan..

jamuan makan bermula..

diantara wanita² yg comei² yg hadir..hehe

sesambil makan kami di jamu telinga ngan nyanyian oleh 2 penyanyi nih..nadia n nana
(cam nama aku plak nana..hihi)



ini pulak peserta² utk jamuan mata..diorg menari tarian cuti² 1 Malaysia..sporting abess..aku bab² menari ni memang kayu..hehe..

ha nilah mereka tgh menari..

Datin Ros yg tepi sekali tuh pun menari jugak..ni tarian India..sporting abess la diorg sume..

ni la kawan² aku kat opis..kawan makan,kawan lepak,kawan fb,kawan ngumpat,kawan gaduh..hahaha...

ni kak Linda..ada sorang pegawai tu cakap dia ni magnet..haha..sebab dimana dia berada ramai je org keliling dia..sebab dia ni best..hihi..dan kat bawah² ni sume gambar² selepas abes majlis dimana perempuan² yg syok sendiri nih berposing kat opis..hihi..saje je mengabeskan masa rehat yg panjang di hari Jumaat..kekeke..jom layann..


dalam lif ni..sebokkk nk begambar..hahaha

sebenarnye nk amek baju purple jek tapi sian plak akak yg duduk tuh..hahahaha..jgn maraaa aaa kak linda..sayanggg dia..mmuahhh..hihi..

me n kak Rin...

kak Rin n kak Wida..

dan sessi gambar begambar tamat pukul 3 petang..hihi..so sume sambung keje cepat!

8 comments:

Anonymous said...

ooo.. x aci.. gambo pn suh kongsi!! cesss.. :P

~suHaNa~ said...

hihihi..jgn mara aaa..

ady said...

apsal korang tak menari...tak sporting arrr

~suHaNa~ said...

ady kitorang sporting menari kat bilik fail je..hahaha..

Anonymous said...

cantekkkla nana...
dlm blog pong kene kongsi...hehhee

kakwida said...

xpe2.. hehe

goblogbyfarah said...

oi ni ahli haram nih!!!!!

~suHaNa~ said...

farah:hahaha..ahli haram lorr..borang dh amek tapi tak antor²..dh sume memember gi aku pun nak itut gak..hahaha..