CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 8, 2010

Cerita lama dah ni...

Hai sume..Assalamualaikum..

First time update blog memalam ni
h..Auni dah tido dah so dia tak kacau la aku online..suami aku pun ade kat sebelah ni ha tgh maen game Rock Band kat iPad dia..entry kali ni cite lama..lama sangat dah tahun 2008..masa tuh baru je lepas kawen..nk cite yang aku pergi konsert Avril Lavigne live in Malaysia 2008..excited giler sebab husband wat suprise beli tiket tuk konsert nih..kira macam hadiah beday jugak la..hihi

Opting KL as the kick-start point, Avril Lavigne, the international pop punk icon is set to take Asia by storm. For the first time ever, Avril's craving Malaysian fans grab a chance to watch her performing live! The much-awaited "Avril Lavigne Live in Malaysia 2008" brought to you by Hotlink and Galaxy Group, is scheduled on 29th August 2008, 8pm at Stadium Merdeka, Kuala Lumpur


Masa 2o08 tu aku masih tinggal di JB..so minggu konsert tu balik la KL duk umah mertua..konsert nye pasal..baru tau preggy plak time tuh..semangat tetap nk pergi jugak walaupun pening2 sket..

Jom tgk ape jadi kt konsert tuh...

its me..

ni Aneep..time ni pakai baju hujan sbb dh renyai²..almaklumlah tiket tak berape nk mahal so tk dapat la bawah bumbung gitu..

ha kat tgh padang tu crowd yg bayar mahal sket dari aku..sbb tu diorg dapat duk depan² pentas tuh..jeles²...

ni time konsert..aku sebagai peminat tegar beliau tgh menyanyi-nyanyi time nih..giler best la Avril..

dah abes dah konsert..sume org sebuk nk balik..aku pun sebuk gak amek gambar berlatarbelakangkan pentas tuh..dan aku sangat sukakan lagu² Avril Lavigne..

~MY HAPPY ENDING~


No comments: