CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

Quality time Auni with Papa without Mama..iskk..


Semalam bersamaan dengan 1 Dis 2010 diorg bedua telah meninggalkan aku untuk berjalan² bedua sahaja!!! Sampai hati kan..tgk la muke gembira mereka bedua seperti mengejek aku..Auni berkata "sape suh mama keje?" hishhh anak aku nih..

Aneep cuti semalam so dia becadang nk amek Auni kat nursery nk bawak jalan pegi beli iPad katanya..selalu dia kata nk amek Auni tapi tak amek pun,rupenye kali ni bebetul dia gi amek..uwaaa tak ajak aku pung..pastu siap call aku lagi suh Auni cakap ngan aku yg
diorg nk gi jenjalan walaupun Auni baru pandai cakap mama ajek..haha..

diorg pergi The Mines sambil bergumbira..takpe²..nanti aku bawak plak Auni jenjalann bile papa dia keje plak..huhu..jeles yg amat nih!!

gambar² ni aku curik kat hp laki aku..tgk la betapa gumbiranyer Auni dapat jenjalan..

dah agak dah musti bawak gi makan Mcd(fav papa dia)..mesti papa beli Auni kentang ngan nugget kan dik?

sedapnye minum air..dah la tak banjer mama pun..sampai ati..isk isk isk..

owh siap pegi main game lagik tuh...

ni saje la nih begambar nk bagi mama jeles ekk?

gambar kabur sket..mesti Auni nakal ni tak bleh duk diam..ha Papa Auni cemane? ok ke bawak Auni beseorangan..mesti penat kan? kekeke..

tengah pilih beg eh dik? takde pun Papa belikan untuk Auni? tu la kalau adik jalan ngan Mama mesti Mama belikan terus..Adik pilih ajer...hehe..

seluk poket cari duit ekk? Papa tak kasi duit eh..sian tak dapat shopping..hihi..

pukul 4.30 petang tuh Aneep datang amek aku kat opis terus gi umah Mertua kat Kajang..pastuh sampai jek Aneep tdo sampai Maghrib...hahahaha..rasakan penangan bawak Auni jenjalan tanpa Mama dia..kepenatan la tuh..kekeke...nk wat lagi tak??

2 comments:

kak wida said...

isk..isk.. sian kene tinggal.... hehe

~suHaNa~ said...

ooo kak wida pun sokong mereka yer? takpe²..