CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

Sangat Mengantuk..

Hai koranggg..

Beberapa hari ni aku sangat busy..tk sempat nk update blog..esok aku amek cuti sebab nk pergi Sunway Lagoon..yahooo..tak bawak Auni..jahat tak? saje je nk bedua-duaan ngan husband..haha..(nanti Auni dh besar mama bawak Auni plak k..)

Nanti aku update pasal pergi sunway lagoon ekk..tau tak aku sangat tension kat opis kerana aku kena buat semula laporan bulanan ofis aku sbb baru semalam bos aku sedar yg selama ni aku amek data yg salah..TENSION!! sbb tu aku busy sket..makan pun tak sempat..

Adik ipar aku ada kat umah ngan mak mertua aku skali..Atin nk main ngan Auni..best jugak tkyah antar Auni kat nursery..hehe..semalam kami main sahibba sampai kul 2 pagi..sgt melampaui batasan tido aku..haha..but enjoy giler walaupun aku KALAH okey...hahahaha..sbb itu hari ini aku sangat MENGANTUK!!

xde gambar la nk upload..tunggu next entry ekk aku tulis bebaik sket...

s a y a s a n g a t m e n g a n t u k

1 comment:

Dunia Ady said...

patut sejak menjak ni tak nampak ko berlegar2 rupenya busy tido hahaha; jgn marah