CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 10, 2011

Personalize Puzzle

Assalamualaikum..

Korang pernah tak buat Personalize Puzzle yg ader gambar korang pastu framekan..cantik tau..aku ade buat hari tuh tapi tempah la kat blog ni kucin purple..dia bukan hanya wat personalize puzzle je tau..ade juga personalize mug ngan ribbon..memang cun² belaka..korang hanya pergi je kat website tu..

Hari tu aku buat puzzle tu sebab aku buntu tak tau nk bagi ape kat adik ngan abang aku yg baru kawen tu..so search² kat google jumpe kat kucin purple ni..

Jom tgk puzzle yg aku tempah dh siap dan dah pun smpai kat aku..cun..dia wat design dari gambar yg kita antar..pastu dia akan email untuk bagi kita kasi komen dulu..bile dah confirm baru dia print..pesanan aku bile dh dapat tu bosan² bleh la main cantum puzzle gmbr sendirik..haha

yang ni adik aku punye..gambar kat tepi yg tiga tu patut letak gmbr lain kan..salah aku la tk terfikir plak time dia email sebelum print tu..tapi cun gak kan..

yang ni plak abang aku punyer..besar² muke diorg..haha..cun jugak..

yang ni plak famili aku campur famili mertua sekali..yg gambar ni aku edit sendiri(laki aku yg edit) pastu antar kat dia..tapi gambar pecah² sket sbb aku antar format ape ntah dia gitau ari tuh..lau nk selamat antar je gmbr ori pastu biar diorg editkan...so selamat menempah..hehe


p/s:pasni ni aku nk order mug plak...

2 comments:

mat deli said...

assalamualaikum...nak tanya kat mana nak buat pic puzzle nie???

Hijab Valley said...

Salam sis.. bpe ye hrga utk satu puzzle mcm sis tempah tu? Yg bt ni lelaki or perempuan sis?