CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

Bila Auni Batrisyia dan Afif Naufal bertemu..

Lama tk update blog..bukan takde masa..tapi takde mood..so nk mulekan balik update blog..mulakan cerita pasal anak² ku ni..hari tu pegi melawat naufal kat umah ibu dia..pastu ibu dia plak dtg melawat auni kat umah aku...layan jom gambar² nih..

ni kat umah naufal..suke kemain auni dpt jumpe naufal..

over ekk dua² dak nih..comey betul..hahaha..diorg ni lahir sama tarikh tau..naufal ni anak bff aku..cume beza tahun jek..

ni pulak bile naufal datang umah achik nana...hehe..suke la achik aneep tuh sbb naufal senyumm :)

sampai tertido dua² budak kecik nih..dah la pkai naju merah sama..nampak dh Auni cam dh besar ekk..padahal nk banding ngan budak sama umur dia, dia yg paling kecik..berat pun baru 11 kg jek..

hehe..ni la ami bff aku tuh @ ibu naufal..n aku mama auni pun nk begambor jugak..sempat lagi tuh..aku nmpk gemuk sbb preggy dah 6 bulan dh time nih..hihi...sekian dulu..nanti update lagi..



~ seronok sangat bile dpt jumpe naufal ngan ibu dia...tapi umah duk jauh sgt susah nk gi slalu..uwaaa

~semoga Auni ngan Naufal jadik kawan smpai besar ekk..nanti leh celebrate beday sesame..suke²..

No comments: