CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

Birthday Auni dan Sepupu² nye..

Ni cite bulan Mac rituh..aku ade cite kan nk joinkan beday Auni ngan sepupu² dia..so dh terjadi dah..buat pun kat umah abang sulung aku dimana sepupu² auni tu adalah anak² dia...hehe..

4 org sekaligus..Aina(12),Danish(5),Alin(3) n Auni(2)...memang best sbb banyak makanan best² kakak ipar aku masak..aku datang hanya tolong goreng hotdog ngan wat air jek..senang kan hidup aku? hahah..pastu aku sponsor kek..

ni la kek yg aku sponsor..ade disney princess ngan ben 10..gambar ni takleh tunjuk kat auni nanti dia kata nk kek mama..mane nk cari lagi daa...

and ni plak chocolate cup cake spongebob yg comey bangat kan..sedap plak tuh...
ni la bebudak yg smbut beday n kawan² diorg..amek dr 4 org yg tengah tu ehh nama alin,aina danish n yg kt depan skali tuh auni..sume ntah pndg kamera mane ntah..banyak sgt kamera..hehe..
ni plak bile mama n papa auni duk sebuk nk begambo jugak..haha..tu adik ipar si atin pun dtg..

aku bersama rasiya yg comey..opsss malu nmpk peyott..hehe

makanan tk smpt amek gmbr..tp yg ni adalah paling best sekali..lagsania..nampak comot² je kan..tapi sdap bangat..

auni n raisya..

ni masa otw nk gi tuh..excited auni..hehe..pakai gaun ucu dia bagi..

nk gak letak auni in full dress nih..ade banyak papa dia tangkap tapi kt dlm sd card..aku maleh nk ngambeknye..ni sume yg dh upload kt fb..copy jek..hehe..

diorg sume seronok la sbb dapat adiah banyak..bestnye la jadi budak kan..happy je tk yah fikir sekebende pun..haha..beday aku bulan 8 ni..ade sape² nk kasi adiah tak? haha..


p/s : aku teringat auni tumpahkan dekat separuh air oren yg aku dh wat..pergggghh..buat air dlm bekas yg nk amek macam bukak air paip tu kan..dia plak smpai nk capai bekas tu..so pe lagi..dh bukak ngan selambenye dia tk tutupp..haha..auni auni...

No comments: