CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

Mandi manda di Sungai Congkak..

Korang penah gi sungai congkak tak? kat Hulu Langat selangor..best wooo mandi manda kat situh..ari tu pegi ngan adik beradik aku..tk sume la yg ade..tapi memang syiokkk abesss...takde banyak nk cite cume layan gambar je la ekk..

begambor dulu masa baru smpai tuh..nk suh org lain amekkan gmbr segan..hahaha..ade org nk lalu..kitorg tggu je ngan penuh harapan..bile org tu dh dekat tu masing² mulut terkunci..kah kah kah..gmbr ni abg aku yg snap sbb tu dia tkde..tkpe jap lagi aku masuk gmbr dia plak..


cari port dulu letak barang²..ha auni tukang jaga barang makanan sume ekk..hehe..

auni bertukar..hihi..kecik dh swimmig suit ni kat dia..nk kena bli baru nih..

ha ni la abg aku..ateh namenye...posing gedik cam azwan ali plak..haha..

ni ateh lagi ngan kakteh..yg nyebukk kt blakang tu adik aku ngan husband dia meran..diorg ni kawen sama tarikh ari tuh..

we are the gurll..chill..

me n my family..gedik je syampoo² rambut..hehe..

auni n papanyer..sweet jek aku nengoknyer..haha..

hepi-hepi..

ni ler gayenye org tak mandi pagi..hahaha

yea!!!

ade ikan laaa..kecik² je..

ha pastu mule lah tangkap ikan tu pulak..hehe..berjaya..

auni takut cejukkk..

tapi bile dh masuk air..abess sume org dia simbah air..ait aku apsal cam bertapa tuh..kekeke..

ni la kami sume..last² ade jugak gmbr semua..seronokknye..

gmbr pemandangan kt sg congkak..tak edit pun..pandai kan kak teh aku amek gmbr..

gambr ni cam xde kene mengena je kan..haha..citenye..pas gi sg congkak diorg sume gi bukit ampang..femali aku je tk gi..kitorg trus balik umah..so gmbr ni sume aku cilok dari fb kak teh aku..termasuk la gmbr pemandangan KL ni..sbb cantik aku masuk la..hehe..

~sekian~


~tak sabarnye nk family day out lagiii..

1) 21-22 Mei ni -gi bukit tinggi ngan keluarga mertuaku..

2)9-11 Jun ni - gi Pulau Tioman plak ngan family ku..


3)esok sofa baruku sampai..haha..ade kene mengene ke?

1 comment:

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

huh...bukit tinggi... isk3... sofa baru..isk3..taw la dpt bonusssss..!!$$ akekeke :p