CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 16, 2011

Hari Ke 11 berpantang..

Hai semua..salam 1 Malaysia..haha..patriotik la pulak..hari ni kan 16 sept bersamaan dengan hari Malaysia dan Cuti..haha..

Selamat bercuti kepada semua pekerja yg dapat cuti..yg keje shift sila redha ok..

Hari ni jugak hari ke 11 anak ke2 ku melihat dunia bersamaan hari ke 11 aku berpantang..

Citer pasal berpantang ni, sblm aku kuar wad dktr tu pesan makan banyak2 sayur dan minum banyak2 air..tapi org tua2 kata banyak sayur tkleh makan n air tkleh minum banyak2..so nk ikut mana satu?

Korang tau tk bentan masa dlm pantang? Mak aku kata aku kena bentan sbb aku sejuk menggigil satu badan pastu darah kuar belambak2..mak aku cakap aku pikir banyak..dia kata tk bleh stress2..

Aku stress sbb kemarin husbnd aku tecicir porch bag dia dimana banyak barang ade dlm tu seperti handphone samsung galaxy S(nk bgtau jenama tu truk btul prangai aku..hehe),wallet yg aku belikan,spec itam,kunci kereta,kunci umah,kunci motor,rokok dan sbg nya..mana tk stress kan?

Tercicir dlm teksi memang tk dpt balik la org kata..so husband aku redha dia pun pegi beli Samsung Galaxy S2..bleh?

Oklah aku taknak stress dah sbb husband janji nk kasi duit wat hias bilik 2 puteri aku auni dan aira..yahoo..ptg ni husband balik sini leh jumpe Auni..sronoknye!

Ni gambar Aira pagi ni..skang dia lena lau tdo macam ni..

No comments: