CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 1, 2011

Kelahiran Anak Sedara Baru Aku di bulan Ramadhan.

Salam semua..

Kali ni nk cerita pasal kelahiran anak buah aku yg baru je dilahirkan pada 27 Ogos 2011 ari tuh bersamaan ngan 27 Ramadhan 1432H..adik aku telah selamat melahirkan anaknye seberat 2.35 kg..kecik je kan..ade sket komplikasi masa adik aku melahirkan baby tu jantung dia dh berenti dah..so doktor terpaksa vakum..

Alhamdulillah semuanya selamat cuma skrg ni anak buah aku itu masih lagi kt hospital kena tahan wad..mula2 tu sbb kena vakum so dktr nk kena pantau suhu badan dia,pastu suhu badan dh okey kena kuning plak,kena tahan lagi..kuning dh okey dia kencing berdarah pulak..sian baby tu skang dalam NICU hospital Serdang..harap baby tu cepat sembuh..sian maknye dlm pantang kena duk hospital plak..

Nama belum rasminya Muhammad Ayish Haiqal..nama rasmi kat JPN tak taw lagik sbb lum sempat lagi gi daftar..kata adik aku lah..disebabkan dia lahir 27 Ramadhan,pastu kena tahan wad pulak jadinye adik aku ngan suaminya kena lah berhari raya di hospital..hehe..

So raya pertama tu mak mertua aku dh bungkus2 kan juadah pagi raya kami hari tuh tuk bawak gi hospital beraya ngan adik aku..baik kan mak mertua aku..hehe..
jom tgk gmbr beraya kami di hospital Serdang..

tu adik aku ngan suami dia ngan Baby Ayish..sian raye kat spital..

ni pulak mak mertua aku ngan atin yg sudi sama2 beraya meneman aku n husband ke hospital...

p/s : adik aku due lagi lmbt dari aku tapi dia dh selamat besalin dulu..aku je yg bedebar lagi ni menanti kelahiran baby baru..hehe..kepada baby Ayish cepat sihat ekk kasi mama Ayish tu dapat balik kg berpantang betul2..hee..

No comments: