CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 1, 2011

Salam Aidilfitri 2011/ Salam Syawal 1432H

Assalamualaikum..

Wah sekejap je tamat Ramadhan tahun ni kan..hari ni je dah 3 Syawal dah..Aku excited sgt menjelang raya sbb nk menyambut kelahiran Baby baru aku ni..tapi smpai 3 Syawal ni dia takmo kuar lagik..hihi..ikutkan due date kalau scan 31 Ogos iaitu semalam tapi lau ikut kira last period due aku 4 sept nih..so tggu je lah nk wat ape kan..

Ingatkan dapat baby Ramadhan /awal Syawal sbb tu Raya tahun ni aku ngan husband wat keputusan tk balik kg aku walaupun turn kg aku tahun ni sbb takut tebesalin kt kg plak..so disebabkan aku nk besalin kat sini jugak kami raya lah di kg husband aku di Kajang..

Sebelum raya sebelah suami aku ade kumpul semua adik beradik so kitorg pun decide nk wat photoshoot tuk raya lah..hehe..jom tgk sket2 gmbr raya aku family aku tahun nih..

my family potret..comey tak? hehe..

2 orang cucu dalam family nih..coming soon tambah lagi :)

ni pulak atuk ngan cucu nyer..(mak mertua aku nih)

ni lah nyer mak buyung yg tengah pregnant 9 bulan tapi masih ade hati nk sarung baju raya..haha..

inilah Family ku...


Selamat Hari Raya aku ucapkan kepada sume yg mengenali diriku ini..Maaf zahir dan batin yer korang..hehe..
Sekian untuk kali nie...

No comments: