CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 30, 2012

Call Ultraman Mebius!! :)


Ultraman Mebius courtesy from Google


Hai sume..nk cite ngan korang satu cite klakar pasal Auni..baru² ni dia susah betul nk tido malam sebab asyik tengok citer ultraman je..tiap² malam selagi tk abes bateri selagi tu tk tido..walaupun dh ngantuk masih boleh tahan biji mata demi ultraman..

Kalau dia boleh tengok sensorang tanpa kacau aku nk tido tkpelah..ni sikit² panggil aku cakap mama ni mak ultraman, ni anak ultraman, ni papa dia..aduyaii..mama penat OK nk tido boleh tak auni??
disebabkan aku sudah berang aku pun slalu la marah dia suh tido..geram betul..huhu...

suatu hari tu aku terfikir satu bende ni tau..sebab dia fanatik sgt ngan ultraman tu aku pun buat bende ni.. CALL ULTRAMAN..ngeh ngeh ngeh..dan yg menjadi ultraman tu adalah laki aku lah tukang menyamar..laki aku kt bilik sebelah..aku kt bilik tido ngan anak²..ni dialog aku ari tu..

aku : hello ultraman..Auni nk cakap ngan ultraman boleh tak?
laki aku (a.k.a ultraman) : boleh.. (hahahahaha dia gelak)
auni : ello otromen..otromen kat aner?
laki aku (a.k.a ultraman) :  (aku tk dngr laki aku cakap ape)
auni : okey okey okey..babbaii.. (letak phone)

aku tanya ultraman cakap ape tadi?

auni : otromen cakap otromen kat umah dia..dia nk tido dah..dia suh auni tido jugak..ok la mama nk tido dah..

tetibe dh senyap dah..AUNI DAH TIDO...yahooo..berjaya..wahahahaha...

Alhamdulillah..tapi kan laki aku marah aku nk wat lagi..dia kata mengarut je..cesss..

2 comments:

^_^NieNa SheNgaL^_^ said...

hahahaha..lakonan yg terbaek..!! akekeke

~suHaNa~ said...

ahahahaha..