CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 7, 2012

Pameran Raja Kita di Istana Negara Lama

Salam semua..agak lama jugak tk update kan..sabtu ari tu pergi ke Istana Negara lama di Jalan Istana dibuka tuk org ramai melawat since istana dah berpindah tempat ke Jalan Duta..rupenye kena baca bebetul tajuk tu  pameran RAJA KITA so jgn expect dia bukak satu istana tu tuk kita gi melawat tau..mule² aku ingat dia bukak satu istana tu kasi kita tengok²..haha..berangan je lebih..dia bukak satu hall je pamerkan pakaian ngan alatan² yg digunakan oleh Yang di Pertuan Agong kita.Tapi kat luar istana tu boleh la kita jalan² smbil amek gambar kawasan taman istana tu..


First time aku masuk istana..best la bagi aku yg tk pernah jejak kaki ni kan..dapat la rasa pijak karpet istana yg org slalu gembar gemburkan pijak karpet tu kaki leh tenggelam..haha tk pun sebenarnye..tapi memang tebal ler..Takde ape yg menarik sgt sbb aku memang malas nk baca² kat pameran² yg ade tu..keje aku amek gmbr je lah..haha..


Pada yg tk pernah jejak kaki n rasa teringin masuk istana pegilah melawat pameran ni free admission je pun..bermula 16 April hingga 15 Jun 2012 ni..waktu jam 9 pagi hingga 5 petang..pegi la weh..bukan senang tau nk masuk istana..tul tak?? :)

aku dah pegi dah



No comments: