CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 23, 2013

Sambung Belajar

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..syukur padamu Ya Allah kerana telah beri aku peluang untuk sambung belajar ke peringkat Degree..

Koranggg aku dh tengok result e-pjj yg aku apply hujung tahun lepas semalam..dan keputusan nya permohonan aku berjaya..seronok sangat..lepas daftar nanti aku akan bergelar student semula.. wow weee :)

Semoga aku akan rajin² belajar dan lulus dengan cemerlang..semoga dengan adanya ijazah nanti dapat mengubah kehidupan aku ke arah yang lebih baik..

Kepada pembaca² blog aku yang banyak membantu untuk bagi info pasal e-pjj ni aku sgt² menghargai korang..korang the bestt.. sebab info² korang tu la ramai yg mengunjung blog aku ni..aku sgt suka..

Congratss kepada pembaca² blogger aku yg dapat jugak sambung belajar cam aku..antaranya Wan Zack, Cahaya Tihamah , Taxandme, syarifah, amyramokhtar serta anynomous yg aku tk tau nama,,. Selamat Belajar koranggg semuaaa...

Doakan aku dapat mengahrungi kehidupan baru sebagai student,pekerja kerajaan, isteri serta emak..Semoga aku dapat membahagikan masa dengan jayanya..

Sekian dulu.

Wassalam..

6 comments:

Anonymous said...

syukur n congrats :) aku jugak yang hampa!! permohonan aku x berjaya!!!nampaknya kena reapply semula la...AKU DITENDANG SBB RESULT MUET X HTR!!!padahal dah htr 2 kali ;( ni namanya x der rezeki!!

cahaya tihamah said...

xpe lah..insyaAllah ada rezeki ad lah...harap dapat jumpa yg lain mase pendaftaran..

Shy Syahidah said...

Tahniah Suhana.. insya-Allah saya ingin mengikut jejak kamu..saya tidak berkesempatan menghantar permohonan..insya-Allah..September intake saya cuba sekali lagi.. erm..tak mohon pinjaman JPA???...

Suhana Said said...

thanks shy syahidah..ok nanti apply eh..sama² kita majukan diri..

syarifah said...

Slm.. sy masih blur2 lg sbnrnya ni... sy ahad 17hb baru gi daftar.. dah lama sgt tangguh utk sambung blajar, ni baru berkesempatan... nak gak tunjuk kat mak yg anak dia ni xdelah mls sgt... hehe. tp sedih bila mak kata " xtau lah mak sempat tengok ke x bila konvo nnt" .. alahai... lambat lg nak konvo.... daftar pun belum....

Suhana Said said...

aah kan..sama la..dh nk masuk 30 tahun dh pun umur baru nk smbung..sama² lah kita berusaha..chaiyok chaiyokk..