CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 2, 2013

Tribute To Nurul Aina Haifa My Niece

Assalamulaikum..

Entry khas ni ditulis sempena Birthday anak saudara ku Aina yang ke 14 tahun hari ni 02.01.2013! Dia adalah dak kecik kesayangan ramai mak² n pak² sedara nya kerana dia the only anak buah yg kami ada selama 7 tahun.. Dia sorang je yg kami ade sebelum dia sndiri mendapat adik dan memang dia ditatang bagai minyak yg penuh la..

Masa kecik budak ni sangat comel... tak tau duduk diam..hanya tau berlariiii je....kata mak aku/nenek aina la.. aku pun tk ingat..sebab masa dia lahir aku hanya berumur 15 tahun! Masih muda lagi... ahakss...

Aku sangat sayang ngan dia ni tau..sebab dia comel..itu je..pemalas kadang kala..tapi lau aku suh dia buat je..hihihi.. Now dia dh besar..oh sungguh macam tk percaya.. dah sama tinggi dengan Makcik dia ni tau! Maksud nama dia ialah Nurul ~ Cahaya  Aina ~ Mata yg Cantik  Haifa~ Pinggang yang ramping... Ok paling true adalah haifa okey..Memang ramping sesangat..hehe.. Achik Nana hafal maksud nama Aina tau..Nama anak sendiri pun sudah lupa maksud... :)

Ok la..To Aina~ Happy Birthday to you..n i just want u to know how much i Love U k my dear.. jangan lupakan Achik Nana mu ini smpai bila² k..sob sob...sedih plak..Achik Nana doakan Aina berjaya dunia dan Akhirat k.. Jom tgk gegambar dia yg comel² nih.. <3

achik nana bawak main bowling
tecik tecik

hari raya ngan achik aneep

dh besar kan??

Aina dh sama tinggi ngan Achik Nana.

Wassalam...

footnote: love my other nephew n niece too Danish-Fadhlin-Irsyad-Ekal-Zahra n also my precious daughter Auni dan Aira...

2 comments:

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

hehehe..betol2... ohsemmm..!!!! kekeke :D

Suhana Said said...

hahahaha..ape yg betul? hihi :D