CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 25, 2013

Auni Batrisyia is 4! (23-02-13)

Assalamualaikum...

Hai semua.. gembiranya aku sebab anak sulung aku Auni dh pun masuk umur 4 tahun.. yeayyy Auni dh membesar dengan sihat dan kuat.. heee :) Kata² Auni kalau kita tanya umur dia "4 tahun, dah besar dah kakak"  pandai plak dia cakap dia dh besar..  hehe.. Happy birthday sayang Mama...mulai skrg kita panggil kakak Along plak la..

Kepada Auni.. mama nk cakap yg mama n papa sayang Auni sangat².. membesarlah dengan sihat dan ceria, jadilah insan yang berguna, belajar rajin², jangan lupakan mama n papa, semoga berjaya di dunia dan akhirat, jaga adik selalu.. jangan tinggal suruhan Allah terutama solat dan paling penting jangan pergi jauh² dari mama..uuuuu nanti mama rinduuuu kakak Auni...

Jom tengok gambar² Auni dari kecik smpai dh 4 tahun ni..

hari pertama lahir ke dunia 23.02.2009

umur satu tahun




umur 2 tahun







umur 3 tahun




Add caption








umur 4 tahun 2013


Bila dah makin besar ni makin banyak cakap..kadang tu tk larat nk layan..kadang tuu tk larat nk gelak.. n dia ni pandai auta jugak tau.. huhu..

Kalau ada aiskrim ngan nasik..sambil dia makan aiskrim tu aku suh la makan nasik jugak,,dia akan jawab ni dh makan nasik aiskrim (smbil tunjuk kat aiskrim dia) cettt.. haha..lau dh kenyang aku suap dia tknk dia akan cakap mama masak xsedap..adehhla..

Pastu skrg dh xpakai pampers..so kalau lepas pegi toilet mesti nk suh kita pakai kan sluar dia.. padahal pandai je pakai sndiri..satu hari tu papa dia dh marah suh pakai sendiri jugak.. ok la dia buat la dua tiga kali depan papa dia..tapi bila papa dia tkde je mula la suh aku plak yg pakai kan.. aku cakap papa marah la kakak..dia bleh jawab alaa kalau papa xde mama la kena pakaikan suar kakak ni.. ishh ishhh..

Pastu ayat² aku kat dia semua dia dh practise kat adik dia si Aira.. cth cam adik nk kena ni.. kemas cepat nanti kakak rotan.. adoila...pastu kalau kita panggil nama dia Auni mula² marah² cakap kakak tk suke Auni..panggil la kakakkkk.. hmmm sabor je la.. hehe.. tu la kerenah bebudak kan..macam².. nanti mesti rindu keletah dia yg comel tu kan..

Ok la setakat ni dulu.. skrg aku dh ade 2 anak.. Auni n Aira..dua² girl.. insyaAllah coming soon doakan dpt boy ekk.. hehee.. sempena birthday kakak Auni sbtu lepas kitorg bawak dia pegi Taman Burung ngan belikan mainan.

Sekian dulu.. Wassalam..

p/s : Happy birthday to Afif Naufal jugakk.. (anak my besties Ami Amwirah) ... anak sulung kami sama tarikh birthday cuma tahun je beza.. semoga Afif juga membesar dengan sihat k..

No comments: