CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 2, 2013

Karnival Wow! Putrajaya 2013 ape yg best?

Assalamualaikum..

Korang karnival wow kat putrajaya sedang berlansung skrg dr 28 feb hingga 3 mac 2013 kat presint 2 putrajaya..

antara aktiviti yg ade :
- hot air baloon
- Upin & Ipin
- Paintball
- Festival Makanan Antarabangsa
- Go Kart
- Rumah Hantu

Aku dh pegi dah tgh hari tadi..time org laki sembahyang Jumaat..jalan kaki je dari opis aku..hehe..

Yang menariknya aku pergi tu panas terik la sbb tgh hari..haha..banyak jualan biasalah kan..ade gerai2 makan yg bagi korang tester cthnya yakult,meggi dsb..gerai tudung,baju,mainan,produk kesihata sume ade lah..yg bestnya aku jumpe org jual tudung sebijik produk fareeda..sebijik kata kau! rm 80 saja.. pegi cari kat sana kalau nak..

Best ade jual baju upin ipin murah rm10 saje kt booth upin ipin.. aku beli 2.. pastu aku beli keychain kt booth kraftangan comel sgt keychain nama rm 10 juga..

Ha sblm terlupa ade sesi belajar craft,macam canting batik, buat bakul rotan,tuliasan khat dsb..

Dan mcm2 lagi yg ade..pergilah jenjalan kt sana lau ada masa..meriah sket putrajaya..hehe

oklah ni gmbr barang2 yg aku beli tadi..
sekian dulu. enjoy ur weekend everyone!
wassalam







No comments: