dikesempatan ini aku nk wish Happy Birthday kepada Angah aku iaitu Zakry bin Md.Said
sempena hari lahirnya yang ke-RAHSIA..hahaha..sebenarnye aku tak ingat 39 kot..memandangkan beliau masih single n available maka aku harap kita sume dapat doakan semoga sampai jugak jodoh abg aku ni cepat² supaya aku dapat Kak Ngah cepat sket..hehe..
kepada Angah,nana harap Angah sentiasa dalam keadaan sihat walafiat dan sentiasa dirahmati Allah..terima lah lagu ini khas untukmu..kekeke...
dan nilah Angah aku kalau korang nk kenal..ingat ni masih SINGLE and AVAILABLE..hihi..
2 comments:
akekeke...38 la kak...along yg 39...hiks :p
happy besday angah :)
nana....akak ader nengok gambar candid angah ngan sorang awek masa kenduri ateh ngn nina haritu....calon kak ngah ke? hi hi hi
Post a Comment