Assalamualaikum..
Eh korangggggg....tak jadi
sedihhhhh...sebab keputusan belum keluar lagiiiii sebenarnyaaa....rupanya link tu memang
untuk semak cuma tarikh untuk semak akan diumumkan nanti mungkin pertengahan
Januari 2013 nanti... aku dh call bahagian uitm yg PJJ tu...sorryyyyyy..aku yang terlebih exited nk semak awal²..
nanti aku update lagi tarikh bila boleh semak ehh...
Sekarang ni untuk korang semak adalah Status Penerimaan Dokumen Permohonan
Program Sarjana Muda..kan lepas kita isi online kita kena pos dokumen tu
kan..so status penerimaan tu la korang bleh semak kat link Semakan
Dokumen ni..
Ok sekarang happy balik sudah...status permohonan aku adalah SEDANG DIPROSES...
doakan aku dapat korang... :)
Sekian dulu..Wassalam..
Friday, December 28, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

16 comments:
semakan keputusan status permohonan pada 18/02/2013
Gud Luck!!!
sebenar nya tarikh yang betul bile?? betul ke 18/2/2013??? sis saya semak juga td x dapat huhuhu
hai lionheart.. saya dapat info tarikh semak 18 januari tapi takde jugak hari ni..ari tu saya ada call pihak ined tapi mereka bgtau kena tggu pengumuman kat website ined dalam pertengahan bulan januari ni..saya baru check masih belum ada semakan keputusan tu hari ni.. jadi kena tunggu lagi..saya pun bedebar juga ni..
eh betul ke ni? saya call ined mereka cakap tengah bulan satu..lau bulan 2 lambat lagi lah nye nk kena tggu..thanks for info :)
Dh leh check,sy dh print srt twran..Alhamdulillah...try check
ish yeke..nape dia tulis boleh check start 22 jan? saya check tidak berjaya..aduhh sedihnyaaa..
Yup mmg tls 22,tp dh leh check...
boleh bagi link untuk check tu tak? lau ikut link yg saya tgk tu permohonan saya tak berjaya lah lau camtu..sedihhh..
boyzondanet awak apply course apa ya? sbb saya dh call ined mereka cakap result tu kluar ikut course..so maybe coure awak yang boleh check hari ni.. kalau tk boleh semak lagi kena tunggu 22 jan jugak..
Sy amk Law...mayb yg len 22 arbln kot
22hb......
ye saya dapat Law gk... boyzondanet...kita jumpa myb 1 class kot hehe
sis Suhana Said mnta course pe
lionheart..saya dapat course sains pentadbiran..selamat menempuh alam belajar sesama k! :)
KAK , sy pon ade mohon pjj ni . tp bile chck die ckp tak berjaya . bile sy chck semakan dokumen , ia masih lg diproses . mcmana ye ? adakah sy perlu membuat permohonan baru untuk next intake ye ?
Kepada anon diatas,
saya rasa permohonan anda tidak berjaya kerana anda memohon selepas tarikh tutp bagi intake Mac 2013.
Permohonan selepas dari tarikh tutp bermakna hanya akan diproses pada intake ke-2 (tak silap bulan Sept 2013) kelak.
Semoga Berjaya.:)
Post a Comment