Ni aku copy dari website Ined..So boleh start semak pada 22 Januari 2013.
Status Permohonan Program Sarjana Muda Kemasukan Mac 2013
Status permohonan pengambilan pelajar baru program Sarjana Muda e-PJJ/PLK sesi kemasukan Mac 2013 boleh disemak pada 22 Januari 2013 (Selasa).
Untuk semakan status permohonan --- >> Klik Disini
Berikut adalah senarai program mengikut kampus yang tidak dapat ditawarkan kerana bilangan calon tidak mencukupi --->> Klik Disini.
Hari Pendaftaran Pelajar Baru PJJ/PLK bagi kampus Shah Alam adalah pada 16 Februari 2013 (Sabtu). Manakala tarikh pendaftaran bagi kampus cawangan lain adalah berbeza.
Sila semak tarikh dan tempat pendaftaran disini ---> Klik Disini.
Harap Maklum.
p/s: bertambah debaran camni..adehh..ingatkan hari ni kluar result..sabar menanti...
Untuk semakan status permohonan --- >> Klik Disini
Berikut adalah senarai program mengikut kampus yang tidak dapat ditawarkan kerana bilangan calon tidak mencukupi --->> Klik Disini.
Hari Pendaftaran Pelajar Baru PJJ/PLK bagi kampus Shah Alam adalah pada 16 Februari 2013 (Sabtu). Manakala tarikh pendaftaran bagi kampus cawangan lain adalah berbeza.
Sila semak tarikh dan tempat pendaftaran disini ---> Klik Disini.
Harap Maklum.
p/s: bertambah debaran camni..adehh..ingatkan hari ni kluar result..sabar menanti...
No comments:
Post a Comment